כללי

מכרז לתפקיד מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית למרכז הקהילתי יואב

מכרז לתפקיד מזכיר/ה אדמיניסטרטיבית למרכז הקהילתי יואב

מקום עבודה: מרכז קהילתי יואב (בבניין מועצה אזורית יואב)
כפיפות: מנהלת המרכז הקהילתי
היקף משרה: 100%
ימי עבודה: א'-ה' 8:00-16:30.

משימות ותפקידים הנדרשים:
• שירותי מזכירות ואדמיניסטרציה בהתאם לצרכיי מנהלת המרכז הקהילתי והמחלקות. (תיאום פגישות, כתיבת פרוטוקולים, הכנת מצגות, תיוק וכדומה).
• זמינות ומענה לתושבי יואב.
• טיפול בגבייה ותשלומים.
• הפעלה ושליטה בתוכנת חוגים.
• טיפול בספקים וחשבוניות.
• תאום פנים וחוץ ארגוני (בתי ספר, רשות, הנהלה מחוז).
• ניהול לוח זמנים ופגישות ממונה.
• הפעלת ושליטה בתוכנת חוגים.
• תאום פנים וחוץ ארגוני (כנסים, אירועים מרכזים, מופעים, משלחות, וכדומה).
• הגעה לבית המועצה ומתן מענים בעת אירוע חירום.
• סיוע בתחומי המרכז ככל שיידרש.
תנאי סף :
• השכלה – אקדמאית / לימודי תעודה
• שליטה מלאה וברמה גבוהה במחשב - תוכנות אופיס
ניסיון מקצועי:
• עבודה משרדית ארגונית (יתרון)
• ניסיון בעבודה בריבוי משימות
כישורים נדרשים:
• תקשורת בינאישית גבוהה / תודעת שירות
• יכולת ארגון ותכנון
• עבודה עצמאית
• יכולת ביטוי טובה בכתב ובע"פ
• עבודה בריבוי משימות ועמידה בלחצים
• אחריות ואכפתיות לתפקיד ולארגון
• יוזמה ומציאת פתרונות וחידושים
תהליך המיון:
שלב ראשון - יתקיימו ראיונות טלפונים. שלב השני- המועמדים המתאימים, יוזמנו
לראיון אישי ולאחריו למרכז הערכה.
מועמדים סופיים, יתבקשו לבצע מבדקי מחשב.
מועמדים/ות שלא יגישו את כל המסמכים הנדרשים במלואם כאמור לעיל ובמועד שנקבע, מועמדותם/ן לא תיבדק והיא תפסל על הסף.
כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך. הארגון נכון לבצע התאמות על מנת לשלב בתפקיד עובדים עם מוגבלות.
בוועדה תינתן עדיפות להעסקתם של מועמדים עם מוגבלות משמעותית, בהתאם להוראות סעיף 9 ג (ג) (1) לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998 .

על המעוניינים העונים לדרישות התפקיד להעביר את כל המסמכים הנדרשים לעיל, באופן מסודר וקריא, וזאת לא יאוחר מיום 12.3.2022 באמצעות הגשה למייל lilach@yoav.org.il
*רק פניות מתאימות תענינה. המודעה מיועדת לשני המינים*